Muutoksia laskutukseen

Hyvigolf on vaihtanut laskutusohjelmaa, ja sen myötä pari pientä muutosta tulee huomioitavaksi.


Hyvinkään Golf ry:n jäsenmaksulaskut lähetetään viikolla 6. Laskutus hoidetaan Hyvigolf Oy:n tilin kautta, joten tilinumero on eri kuin aiemmin, ja maksut lähetetään siis Osuuspankkiin. Tämä muutos mahdollistaa sen, että jatkossa jäsenmaksun voi maksaa myös Hyvigolfin kassalla. Samalla mahdollistetaan jäsenyyksien myyminen Hyvigolfin verkkokaupassa. Pitkällä tähtäimellä yhden tilin kautta operoiminen helpottaa myös reskontran seuraamista, kun maksut eivät mene yhtiön ja seuran välillä väärille tileille.


Klubin pelioikeuksien laskuissa on jatkossa oma viite joka laskulla eikä enää sama vakioviite kuten ennen. Tamä muutos johtuu siitä, että viitteen säilyessä samana, maksujen kohdistaminen oikeille laskuille on välillä ollut ongelmallista.

Jos siis olet asettanut esim. klubimaksun 74,90€ menemään toistuvana maksuna samalla viitteellä, niin nämä maksut tulee peruuttaa, koska viite muuttuu nyt joka laskulla ja suoritukset eivät kohdistu väärän viitenumeron johdosta oikein. Tämän sijaan suosittelemme kaikkia tilaamaan Hyvigolfin kuluttajaverkkolaskun. Tällöin kaikki laskut tulevat suoraan pankkijärjestelmään ja tilinumerot ja viitteet ovat aina oikein, eikä laskut huku sähköpostiin.

Kuluttajaverkkolaskut tilataan suoraan omasta pankkiohjelmasta.