Pelaaminen syksyllä
Syksyn lähestyessä klubin aukioloaikoja lyhennetään. llmojen viilentyessä sekä sadesäiden lisääntyessä pelaamisessa tulee huomioida erilaisia käytänteitä.
Aukioloajat
Syyskuun alusta toimisto ja klubitalo palvelee pelaajia päivittäin klo 8:30-19, kilpailujen aikataulut huomioiden.
Ravintola & Taukokioski
Lounasta tarjoillaan syyskuussa lautasannoksina klo 11-15. À la carte ja supistettu iltamenu pitävät nälkäiset pelaajat kylläisinä klo 11-18:30.
Taukokioski palvelee päivittäin säävarauksella ja kilpailujen aikataulut huomioiden klo 11-18. Kioskin ollessa suljettuna nappaa pelieväät mukaan klubilta!
Whatsapp-tiedotusryhmät
Hyvigolfilla on käytössä pelaajille suunnatut Whatsapp-tiedotusryhmät, joihin henkilökunta tiedottaa ajankohtaisista tiedotettavista asioista. Tiedotusryhmään pääsee liittymään klubin alakerran ilmoitustaululta löytyvän QR-koodin kautta tai ottamalla yhteyttä caddiemasteriin.
Pelaaminen pakkasaamuisin
"Miksi golfia ei pelata jäätyneellä tai kuuraisella nurmella?" Yksiselitteinen vastaus: heinä kuolee.
Pakkasöiden alkaessa muistuttaisimme jälleen, että kuuraisella kentällä pelaaminen ja liikkuminen on ehdottomasti kiellettyä. Myös alastulojälkien ja lyöntijälkien korjaaminen syksyllä on entistäkin tärkeämpää. Huomioithan siis muut pelaajat kentällä pelatessasi ja korjaat aiheuttamasi jäljet.
Kenttämestari tiedottaa pakkasaamuisin Hyvigolfin WhatsApp-tiedotusryhmiin kentän tilanteen sekä arvion pelaamisen aloittamisesta. Aamun peruuntuneet lähtöajat eivät oikeuta lähtemään ensimmäisenä vaan ne peruuntuvat kokonaan.
GOLFAutojen käyttö
Autoilla ajamista jatketaan säiden salliessa niin pitkään kuin mahdollista. Mikäli sateisen sään takia golfautojen käyttö on kiellettyä, tiedotamme myös siitä Hyvigolfin Whatsapp-tiedotusryhmässä.
Autoilla tulee ajaa huoltoteitä pitkin aina, mikäli mahdollista, etenkin tee-alueiden ja viheriöiden läheisyydessä.
Kentän jyrkissä kohdissa (esim. väylillä 4, 10, 11 ja 17) tulee aina ajaa huoltoteitä pitkin. Etenkin sateisella säällä märällä nurmella on iso riski auton pyörien lukittautumiseen pienenkin jarrutuksen seurauksena, jolloin auto voi lähteä helposti hallitsemattomaan luisuun.