Oona Nousiainen SM-hopealle Nordcenterillä
Hyvigolfin Oona Nousiainen sijoittui upeasti jaetulle toiselle sijalle, kun Nordcenterillä pelattiin viikonloppuna junioreiden lyöntipelin SM-kilpailut.
Kilpailu pelattiin Nordcenterin Fream-kentällä 24-26.6. Oona osallistui Tytöt U18-sarjaan, jossa hän sijoittui jaetulle toiselle sijalle yhteistuloksella +14 (72,80,78)
Oonan kommentit kilpailusta:
Ensimmäisenä päivänä pelasin hyvää normi peliä, joka riitti tulokseen par. Kahtena viimeisenä päivänä lyöminen oli hyvää, mutta putin kanssa oli hieman haasteita. Kokonaisuutena varsinkin 2. päivän haasteiden jälkeen hyvä lopputulos.
Hyvigolf onnittelee Oonaa hienosta sijoituksesta!