Seniorit Kotkassa - perinneottelu

Perinteinen seuraottelu KG:n ja HyG:in välillä pelattiin tiistaina 23.6. Kotkassa.

Juhannuksen jälkeisellä viikolla pelasimme perinteiseen tapaan Kotkan senioreita vastaan isolla joukolla. Hyvinkäältä matkaan lähti täysi joukkue eli 30 pelaajaa, kotkalaisia oli paikalla sama määrä.

Kokoonnuimme aamuvarhaisella kenttämme parkkipaikalle ja Hyvinkään Liikenteen bussi starttasi kohti Kotkaa. Perillä nautimme kahvit ja sämpylät, jonka jälkeen siirryttiin kentälle, yhteislähdöllä. Päivälle oli luvattu erinomaista golf-säätä, joka toteutuikin. Kilpailun päätteeksi nautittiin lounas sekä jaettiin palkinnot. Perinteiseen tapaan kotiseuran pelaajat valtasivat tuloslistan alkupään. Kiertopalkintona oleva lasivaasi jäikin ylivoimaisella tuloksella Kotkaan, 20 parasta pistetulosta per seura oli 676 – 590.

Kymen Golfin kenttä oli erinomaisessa kunnossa ja griinit niin nopeat, että pari väylää meni ”opetteluun”. Kotkalaiset voivatkin olla ylpeitä olosuhteista, jossa pelaavat. Paluumatkalla totesimme, että meistä lähes kymmenkunta pelasi ensimmäistä kertaa Kotkassa. Kokemus oli mieluista ja suunnitteluun tulikin jo seuraava käynti.

· KG paras mies ja nainen, Veli-Matti Koskimies (42 p) ja Terhi Kvikant (39 p).

· HyG paras mies ja nainen, Timo Akkanen (38 p) ja Seija Elfving (33 p)

· Lähimmäs lippua kilpailussa löi KG:n Teemu Laaksonen, 1,73 m.


Kotkan senioripäällikkö Juha Hirvi ottaa tyytyväisenä vastaan kiertopalkinnon. Luovuttajina HyGin Jari Pelkonen ja Kari Saarinen.

Palkitut vasemmalta Terhi Kvikant, Timo Akkanen, Jorma Kärkkäinen, Seija Elfving sekä Veli-Matti Koskimies